ZZK GARANTĒ !!!


VISIEM MŪSU FIRMAS IZPLATĪTĀJIEM VELOSIPĒDIEM TIEK NODROŠINĀTS GARANTIJAS LAIKS 2 GADI UN 10 DIENAS !!!
BEZMAKSAS REMONTS – velosipēdiem, kuriem defekti radušies ražotāja vainas dēļ (rūpnīcas defekts).
"ZZK” garantē veikt garantija remontu trīs darba dienu laikā, ja nav strīda jautājumu.
(Piem. Ražotājs vēl nav devis savu slēdzienu par vainas cēloni.)

Garantijas remontu, gan jebkuru nepieciešamo remontu Jūs varat veikt visos „ZZK” veikalos neatkarīgi no tā, kurā no tiem Jūsu velosipēds ir iegādāts.
Iesniedzot velosipēdu remontā, tam jābūt tīram no dubļiem un smiltīm.

Speciālie noteikumi


Atlaides „ZZK” klientiem


Pērkot otro (un katru nākošo) velosipēdu, uzrādot iepriekšējā pirkuma garantijas grāmatiņu (uz sava vārda), tiek piemērota 10% atlaide.
Pērkot vienā reizē:
2 velosipēdus – 5%
3 velosipēdus – 10%
4 velosipēdus – 15%
5 velosipēdus – 20%
Uzmanību! Šīs atlaides netiek ņemtas vēra atlaižu akcijas laikā -neatkarīgi no tā cik velosipēdi tiek iegādāti.
Ziemas periodā no 1.oktobra līdz 1.februārim remonta darbiem atlaide -50%
Ziemas periodā no 1.oktobra līdz 1.martam rezerves daļām un aksesuāriem atlaide – 20%


Garantija neattiecas uz:


  • detaļām, kas pakļautas dabīgam nolietošanās procesam (piemēram – gumijas un plastmasas izstrādājumiem, trosēm);
  • detaļu bojājumiem, kas radušies nepareizas lietošanas rezultātā;
  • detaļu bojājumiem, kas radušies nepareizas velosipēda transportēšanas rezultātā ;
  • riepu nodilumu (piemēram - nepareiza vai nevajadzīga bremzēšana);
  • uzsistiem riteņiem („astotnieks” iebraukšana bedrē, trotuāra apmalē);
  • pārdurtām kamerām (piemēram – kameru saduršana uz naglas vai stikliem);
  • velosipēdu komplektējošajām daļām, kuras ir bojātas nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ (piemēram – troses apvalkos iekļuvuši netīrumi un tā vairs brīvi neslīd pa apvalku, ar dubļiem pilns pārslēdzējs);
  • defektiem, kas radušies nepareizas glabāšanas rezultāta (piemēram – velosipēds tiek glabāts uz balkona);
  • jebkādiem mehāniskiem bojājumiem (piemērs – braucējs nokrita un nolauza ...) ;
  • ķēdes, zobratu un bremžu kluču nodilumu.

Garantija tiek pārtraukta:


  • ja nav ievēroti ekspluatācijas noteikumi;
  • ja remontu veikušas personas vai kompānijas, ko ražotājs (izplatītājs) nav pilnvarojis to darīt;
  • ja prece mehāniski bojāta;
  • ja velosipēds tiek izmantots profesionālos nolūkos (piemēram – velokurjeri, profesionālas sacensības .)
  • ja nozaudēts pirkumu apliecinošs dokuments ;

UZMANĪBU !

Gadījumos, kad ir atklājies rūpnīcas defekts kādam no velosipēda detaļu mezgliem, „ZZK” veic tikai bojātas detaļas nomaiņu.
 


EKSPLUATĀCIJAS NOTEIKUMI


Pirms lietošanas pārliecinieties :

  • lai velosipēda riepās būtu pareizs gaisa spiediens (parasti norādīts uz riepas malas )
  • vai velosipēda bremzes ir pietiekami stipras, lai vajadzības gadījuma spētu strauji nobremzēt.
  • lai stūres mehānismā un ratos nav liekas brīvkustības

Sēdekļa augstuma izvēle:

a) vajag uzsēsties uz velosipēda sēdekļa bez apaviem
b) uzliekot papēdi uz pedāļa kājai jābūt iztaisnotai.


UZMANĪBU ! 

Regulējot sēdekļa vai stūres augstumu, nedrīkst pārsniegt ierobežojošo atzīmi, kas uz sēdekļa stutes norādīta ar pārtrauktu svītriņu palīdzību. Pārsniedzot šo atzīmi, Jūs varat radīt neatgriezeniskas sekas, gan Jums ,gan jūsu velosipēdam.

Bremzēšana – bremzējot vienlaicīgi jāizmanto priekšējo un aizmugurējo bremzi. Tā bremzēšana būs efektīvāka un drošāka, jo nebūs iespēja tās sajaukt un līdz ar to piedzīvot nevajadzīgu kritienu.

Eļļošana – ķēdes eļļošana jāveic vismaz reizi nedēļā, vai biežāk (tas atkarīgs no Jūsu braukšanas    intensitātes, vides kur braucat un laika apstākļiem). Nedrīkst braukt ar „sausu” ķēdi, jo tā radīs papildus slodzi pārslēdzējiem, kā arī lieku troksni un čīkstēšanu. Pirms ķēdes eļļošanas to rūpīgi jānotīra, un eļļa jāuzklāj pavisam nedaudz. Pārlieku liels eļļas daudzums uz ķēdes dos lielāku iespēju pielipt smiltīm un netīrumiem, kas savukārt veicina zobratu un ķēdes ātrāku nodilšanu.

Ķēde – pēc katriem 500km ieteicams pārbaudīt ķēdes nodilumu, jo savlaicīgi nenomainīta ķēde var sabojāt gan priekšējo, gan aizmugurējo zobratu bloku. Spriegojot ķēdi velosipēdam ar vienu ātrumu (ceļa velosipēds, bērnu velosipēds), nedrīkst to nospriegot ļoti stingri, jo pretējā gadījumā braucot parādīsies troksnis un papildus slodze minot pedāļus.

Pārnesumu pārslēgšana velosipēdam ar ārējiem pārnesumiem (priekšā un aizmugurē vairāki zobrati ātrumu skaits no 15 līdz 27) veicama TIKAI UN VIENĪGI minot pedāļus un pēc iespējas mazāku slodzi pārslēgšanās brīdi. Šādam velosipēdam NEDRĪKST pārslēgt pārnesumus miera stāvoklī (kad velosipēds stāv uz vietas).

Pārnesumu pārslēgšana velosipēdam ar iekšējiem ātrumiem rumbā veicama TIKAI UN VIENĪGI neminot pedāļus – pilnīgi pretēji kā velosipēdam ar ārējiem ātrumiem!­

Velosipēdu uzglabāt ieteicams pēc iespējas sausākā vietā pirms tam rūpīgi notīrot un saeļļojot ! Neuzglabāt mitrās telpās !!!

Ekspluatācijas noteikumu neievērošanas gadījumā garantija tiek anulēta !