PASŪTĪŠANA / APSTRĀDE / PIEGĀDE
Noformējot pasūtījumu internetā, pirkuma grozā Jūs varat izvēlēties vienu no šiem preču saņemšanas veidiem:
- Ja izvēlaties saņemt preci kādā no norādītajiem veikaliem, apmaksa veicama tikai kasē.
- Preču piegāde Rīgas robežās – 10 Eur (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).
- Preču piegāde Baltijas valstu robežās – 15 Eur (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).
- Preču piegāde citās EEZ (Eiropas Ekonomikas zona) dalībvalstīs – 45 Eur (priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu).
- Preču piegāde Baltijas valstu robežās pirkumiem virs 150 Eur – bez maksas.
Informējam, ka saskaņā ar EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVAS 2011/83/ES 52.punktu "Preču piegāde saistībā ar pārdošanas līgumiem var notikt dažādā veidā, turklāt vai nu nekavējoties, vai vēlākā datumā. Ja puses nav vienojušās par konkrētu piegādes datumu, tirgotājam piegāde būtu jāveic pēc iespējas agrāk un ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas. [...]"
Pasūtījuma apstrāde:
- Pēc pasūtījuma noformēšanas 6 darba dienu laikā ar Jums sazināsimies.
- Piegāde tiek veikta 3 - 6 darba dienu laikā no maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids ir bankas pārskaitījums.
- Piegāde ir paredzēta uz Jūsu norādīto adresi.
Atteikšanās no pasūtījuma:
- No pasūtījuma Jūs varat atteikties jebkurā tā stadijā, arī 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas - to paredz distances tirdzniecību regulējošas likuma normas.
- Ja, apskatot saņemto preci kurjera klātbūtnē, konstatējat, ka tā kaut kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina, kurjers sastādīs aktu un prece oriģinālajā iesaiņojumā kopā ar pavaddokumentiem tiks sūtīta atpakaļ. Sūtījumu apmaksās interneta veikals ZZK. (Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, jau iepriekš aicinām rūpīgi izpētīt katra modeļa detalizēto aprakstu.)
- Ja, neskatoties uz preces detalizēto aprakstu un apskati, 30 dienu laikā izlemsiet to atdot veikalam, sūtīšanas izdevumi būs jāapmaksā Jums. Mēs sagaidām, ka šajā gadījumā Jūs preci tikai pielaikosiet, pārbaudīsiet tās darboties spēju un atdosiet tādu, kādu saņēmāt, ieskaitot iepakojumu un aizsargplēves. Ja Jūsu veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, mēs paturam tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.
- Mēs rūpējamies, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 30 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību (Garantijas noteikumi), pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstiet e-pasta vēstuli, un mēs Jums nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Jums ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atdošanu, un sūtījumu apmaksā veikals. Ja defekts neatbilst garantijas nosacījumiem, pēc tā novēršanas Jūs saņemsiet preci ar pēcapmaksu, kas būs atbilstoša bojājuma novēršanas summai un sūtīšanas izdevumiem.
- ATTEIKUMA VEIDLAPA
Naudas atmaksa:
- Ja kādu augšminēto iemeslu dēļ Jums jāsaņem atpakaļ par preci samaksātā nauda, tā tiek pārskaitīta uz to kontu, no kura tā ieskaitīta. Ja Jūs vēlaties naudu saņemt citā kontā, tas jānorāda atsevišķi. Ja Jūs veicat pēcapmaksu, naudu varēsiet saņemt savā pasta nodaļā vai Jūsu bankas kontā.
- Iepriekšminētajos preču atpakaļatdošanas gadījumos tiek veikta preces pārbaude, kam mēs rezervējam 5 darba dienas. Ja prece tikusi atdota tādā pašā stāvoklī, kādā izsūtīta, veikals naudu pārskaita nekavējoties.